دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

حد و شان خودمون رو بدونیم !!

تو برنامه دور همی مهمان برنامه خانم نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش بود .  وقتی مهران مدیری گفت : چند سالتونه آیا ازدواج کردید؟ بعداز اینکه گفت من ازدواج نکردم  مهران مدیری ازش پرسید چرا ازدواج نکردید؟ خب این بنده خدا صادقانه جواب داد که تا 24 سالگی خواستگار داشته بعدش که وارد سینما و تاتر شده دیگه هیچکس نیومده جلو!! خب تا اینجا صادقانه جواب دادن خیلی خوب بود بعد دیدم توی صفحه شخصی ایشون توی اینستاگرام پر شده بود از پیام های  درخواست خواستگاری!! بعضا شماره هم گذاشته بودند که انگار این بنده خدا تا امروز نگاهش به درب بوده که خواستگار از در بیاد تو!!!  من از بعضی فرصت طلبها واقعا منزجرم . اینکه حد و شان خودشون رو نمیخوان بدونند . اصلا هم برام مهم نیست که ایا این بنده خدا به خواستگارهای مجازیش چه واکنشی نشون میده ولی برای من منزجر کننده است که توی این جامعه یکی پیدا بشه صادقانه حرفش رو بزنه و یک ملت دنبال سو استفاده ازش باشند . یه وقتهایی شده بود که از روی سادگی مثلا میگفتم دو میلیون دارم شب نشده می دیدم طرف زنگ میزد میگفت فلانی یه پول دستی داری به من بدی ؟!! راه انداختن کار بندگان خدا خوبه ولی اینکه کمین کنند برای شکار موقعیتها خیلی بده!! اینگونه رفتار ها باعث میشه دروغگویی بیشتر رواج داشته باشه . من یک وقتهایی میدیدم یک نفر میلیارد پول داره اما هر وقت میرسیدم بهش میگفت الان اوضاع مالیم خوب نیست!! ناراحت میشدم چرا باید دروغ بگه! اما وقتی رفتارهای بعضی از مردم کشورم رو می بینم حق بهش میدادم . کاش کاری نکنیم که صداقت رو بین همدیگه از بین ببریم و نابود کنیم !!

نظرات 3 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 00:24 http://ashti2.blogfa.com

به به سولماز خانوم که اینجاست
سلام به همگی

متاسفانه سعی در نابودی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی جواب داده.... و ایرانیها در تمام دنیا شناخته شدن ولی نه با تمدن عظیم ایرانی اسلامی... بلکه به خاطر فحاشی و مزاحمت

تقصیر خودمونه... هر کسی باید از خودش شروع کنه نه اینکه بره این واونو نصیحت کنه
فرهنگ غالب بر کشورمون هم متاسفنه مرگ بر این و اون گفتنه

اینطوری وحدت از بین میره و ایران از هم میپاشه
من که خیلی ناراحتم
چند بار تصمیم گرفتم برم خارج...ولی بازم گفتم بهتره بمونم و هر کاری میتونم برای کشورم و فرهنگ و آداب و رسومش انجام بدم

سلام ... دقیقا .. متاسفانه زمونه طوری شده که اکثرا به هیچی اعتقاد ندارند . دین وسیاست قاطی شده . همه دین رو از دریچه سیاست می بینند تا میخوای از خدا بگی همه صداشون در میاد . فقط دعا میکنم اقا امام زمان هرچه زودتر ظهور کنه تا اوضاع از این بدتر نشده ...

سولماز سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 09:58

راستی ممنون بابت خبر خوشت. راستی استقلال عزیزم کدوم تیم رو برده؟مگه شروع لیگ از نوزدهم نبود؟

خواهش میکنم .. راستش دوستانه بود ... ولی همین هم استقلال توان بردن نداشت ...

سولماز سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 09:56

سلام داداش
حق با شماست
واقعا اکثریت قریب به اتفاق ما ایرانیا منتظر یه حرف یا یه حرکت از طرف چهره های مطرح هستیم تا سوژه شون کنیم و هر حرف حق و ناحقی در موردشون بزنیم. کلا علاقه خاصی به سرک کشیدن تو زندگی شخصی دیگران داریم. این فضای مجازی هم شده قوز بالا قوز.تو صفحه شخصی افراد هر چه که دلمون میخواد مینویسیم.من پیج آقای رحمتی رو فالو میکنم بعضا از خوندن کامنتها شرمم میشه.یک فحشهای زشت و زننده ای مینویسن.متاسفم ما هنوز فرهنگ استفاده از فضای مجازی رو نداریم!!!!!!!!

سلام سولماز خانم گرامی ... ممنون .. راستش همینطوره بعضی وقتها اینها که فحاشی میکنند رو بلاک میکنم چند روز پیش بلاک لیستهام رو نگاه میکردم سرم سوت کشید . چقدر فحاشی اخه؟ من کری میخونم ولی احترام طرف مقابل رو هم باید نگه داشت . متاسفانه خانه از پای بست ویران است . من یکی از دوستام میگفت بریم عمرکشون گفتم عمرا نمیام . گفت نکنه سنی هستی؟ گفتم سنی باشم بهتر از اینه که فحشای جدید یاد بگیرم!! امام حسین و حضرت علی هم از این مجالس متنفرند چه برسه به من که ادعای شیعه بودنم دارم !!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.