دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

خداحافظ کاپیتان محجوب و محبوبم!!

از امروز تیم من ده نفره شد و تو در کاپیتانی پرسپولیس جاوید شدی .. بدرود هادی نوروزی خوش اخلاق و محجوب و کاپیتان تیم محبوب پرسپولیس .

جایت همیشه در قلب ما ابدی خواهد بود .. بدرود پسر زحمتکش پرسپولیس

نظرات 1 + ارسال نظر
سولماز جمعه 10 مهر 1394 ساعت 01:09

سلام داداش.
خوبی؟
چه خبرا؟
چه خبر غم انگیزی بود.راستش امروز پشت شیشه یه ماشین دیدمکه عکس هادی نوروزی رو با یه روبان مشکی زده.خیلی کنجکاو نشدم.باورمم نشد تا با گوشای خودم از اخبار ورزشی شنیدم.واقعا شوکه شدم. خدا بیامرزتش و به خانوادش صبر بده.

سلام .. ممنون . منم امروز اصلا توان رفتن در مغازه و سرکار رو نداشتم . می ترسیدم بغضم بترکه . خیلی ناگهانی بود . خیلی کم توی این فوتبال مثل هادی نوروزی پیدا میشن که علاوه بر تکنیک فوتبالشون اخلاق خوبی هم داشته باشند . خدا رحمتش کنه و به خانواده اش صبر عطا کنه .. الهی آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.