دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

ممنون امام رضا که طلبیدی من رو

جاتون خالی دو روز رفتم پابوس اقا امام رضا . واقعا شلوغ بود . مردم ماشالله بزرگ و کوچک برای خودشون هرکولی بودند . طرف میزد لای جمعیت انگار میخواد بره مبارزه کنه

بهرحال  اگر کسی نرفته انشالله امام رضا بطلبه و قسمتش کنه بره زیارت اقا امام رضا ..

نظرات 2 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 12:03

خوش به حالت بابا... زیارت قبول

منم دلم پر میکشه برم...البته عید رفته بودم ها
ولی مگه آدم سیر میشه

ممنون . انشالله نایب الزیاره بوده باشیم از جانب دوستان
اره والله من که دوست داشتم چند روز بمونم .. ولی برگشتم خیلی تنبل شده بودم .. چون صبحونه و نهار و شام در خدمت برادران و خواهران هتلدار بودیم..

سولماز جمعه 3 مهر 1394 ساعت 21:29

سلام سلام
زیارت قبول.....
چقدر عالی. خوش به سعادتت.....

سلااااااااام
ممنون .. انشالله نایب الزیاره بوده باشم .. انشالله امام رضا علیه السلام هرچی زودتر شما رو بطلبه .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.