دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

میلاد امام حسن مجتبی مبارک..

با تاخیر میلاد امام حسن رو خدمت همه دوستان تبریک و شادباش عرض میکنم .. 


چندتا طنز به مناسبت این روز عزیز :


طرف رفته برای پسرش زن بگیره به پدردختره گفت: پسرم نه ﺍﻫﻞ ﺩﻭﺩه ﻧﻪ ﻭﻟﮕﺮﺩه ﻧﻪ ﺍﻫﻞ ﭘﺎﺭتیه ﻧﻪ ﺍﻫﻞ ﺭﻓﯿﻖ ﺑﺎﺯﯾه نه اهل اون کارا… نه اهل اینکارا…
پدر دختره گفت زمونه عوض شده ما زن به آدم پخمه نمی دیم :)


اینایی که میگن لایک کن تا لایک شی!! همونایی هستن که تو بچگی موی همو میکشیدن بعد میگفتن ول کن تا ول کنم!



کاﺭﺷﻨﺎﺱ ﺗﻮ ﺗﯽ ﻭﯼ ﻣﻴﮕﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺩﺳﺖ ﭘﺪﺭﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺒﻮﺳﻴﺪ ﺑﺬﺍﺭﻳﺪ ﻋﺎﺩﺕ ﺷﻪ. نمیدونه ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﭘﺸﺖ ﻫﻢ ﺍﻳﻨﮑﺎﺭﻭ ﮐﻨﻰ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺷﮏ ﻣﻰ ﮐﻨﻪ ﺟﻴﺒﺎﺗﻢ ﻣﻰ ﮔﺮﺩﻩ ﺑﺒﻴﻨﻪ ﭼﻰ ﺯﺩﻯ!



شاید باورتون نشه به دختره میگم برو از بازار وایبر رو بگیر نصب کن. از میدون پانزده خرداد زنگ زده میگه من بازارم. کدوم مغازه برم؟


رفتم دکتر بهم گفت:اگه میخوای سالم باشی باید از قلیون دور بشی
امروز رفتم بازار یه شیلنگ 10 متری واسه قلیونم خریدم به نظرتون کافیه یا باید بیشتر دور شم؟

نظرات 5 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 00:32 http://ashti-2.blogfa.com

سلام

بازم میگم ...یه دنیا خوشحال شدم
طوری که انگار منم قراره اونجا باشم

چه فرقی داره.. دلم که اونجاست

برای خوشبختیت دعا میکنم داداش مجید
هرچند قابل این حرفا نیستم

سلام
ممنون .. نظر لطف شماست ..
هنوز هیچی معلوم نیست توکلمون رو دادیم به خدا
انشالله هرچی قسمت باشه ..

سارا دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 14:49

سلام سلام صدتا سلام بالاخره بلاگفا ادم شد
شما خوبی؟چه خبرا؟
من فقط میخواستم اعلام حضور کنم همین

سلاااام .. هزاران سلام بر شما خواهر گلم ..
ممنون .. سلامتی
شما لطف دارید .. انشالله توی این شبها ما رو از دعای خیرتون فراموش نفرمایید ..

زهرا یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 14:36 http://ramz021.blogfa.com

سلام .. ممنون از لطفتون .. انشالله همیشه سلامت باشید ..

سولماز جمعه 12 تیر 1394 ساعت 10:55

سلام.
بسی خندیدیم.........
راستی اون وب قبلیمون که ترکید ولی با همون اسم و آدرس یکی دیگه ثبت کردیم.

سلام .. انشالله همیشه لبتون خندان باشه .. مبارک باشه حتما میام .. انشالله اینبار بلاگفا درست کار کنه من که حتی رمز اون وبلاگمم یادم رفت . و دیگه بلاگفا هم برای وبلاگ نویسی پیدام نمیشه ..

دریا جمعه 12 تیر 1394 ساعت 00:36 http://ashti-2.blogfa.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.