دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

خدایا ببخش مرا


نظرات 1 + ارسال نظر
سولماز سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 11:30

سلام.
حال شما آقا داداش؟
عید نیمه شعبان رو تبریک میگم. انشاالله حاجت روا.....
راستی قراره آموزش و پرورش تو تابستون یه آزمون استخدامی برگزار کنه. من که شانس خودم رو صفر میدونم ولی بابام میگه امیدت فقط و فقط به خدا باشه. تو تلاشت رو کردی انشاالله زحماتت بی نتیجه نمیمونه. نمیدونم والا امیدوارم خدا به همه ما کمک کنه. برام خیلی دعا کن.

سلااام .. ممنون .. . میلاد آقا امام زمان بر شما نیز مبارک باشه انشالله
توکلت همیشه بخدا باشه .. انشالله هرچی خیر هست همان براتون اتفاق بیافته .. بقول معلممون میگفت: تو تلاشتون بکن ... اگر انشالله قبول شدی که خدا رو شکر و اگر خدای نکرده قبول نشدی پیش وجدانت ناراحت نیستی چون تلاشتو کردی ... منم همیشه برای موفقیتتون دعا می کنم انشالله لایق باشم و خدا دعامو مستجاب بکنه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.