دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

چرا دختران مجرد زیاد شده اند؟ مقصر کیست؟

والله این یک مطلب در یکی از سایتها بود ... از نظر من توقعات بالای دخترهاست و البته از نگاه دخترها مشکل از پسرهاست .

اما هر دو طرف مقصر هستند   ... اما ممکنه مقصر پدر و مادرها هم باشند  . مادر من که تا زمانی که  از پا افتاد میگفت : تو عرضه نداری خودتو رفت و زفت کنی حال میخوای یه جارو هم به دمت ببندی؟  زن میخوای چه کار؟ ولی وقتی دیگه کاری از دستش بر نیامد تازه یاد زن گرفتن من افتاد ..  مطمئنا خیلی از والدین هم همینطورند . خصوصا جوامع سنتی . در حال حاضر طرف می ترسه گرانی و بیکاری و ... هیچ خانواده ای اجازه نمیده از ترس اینکه یه نون خور هم اضافه بشه دختر یا پسرش ازدواج کنه . بدبختی اینکه این وسواسهای بیخود زمانی که از فصل ازدواج دختر و پسر میگذره میشه یه بحران ! یه دختر یا پسر مجبوره سالها شهوتش رو سرکوب کنه (که خودش بیماری روحی بوجود میاره)  لذت جنسی رو به خودش حرام کنه تا نکنه پدر و مادرش ناراحت بشوند . وقتی هم که به سن بالا میرسه دچار افسردگی یاس و ناامیدی میشه و دیگه پدر یا مادری هم نیستند ... پدر و مادرها فکر میکنند فرزندانشون قدیس هستند و چون حرفی یا صحبتی نمیکنند یعنی تمایلات ندارند .


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:15

سلام
عذر میخام اگه دیر به دیر سر میزنم.انقد درگیر درسا شدم ک بزور میرسم از سر دلتنگی وبمو آپ کنم.
در مورد این پست شما خیلی حرفا دارم دوست دارم بزنم اما بیخیال...
هردوتا دلیل میشه گفت وجود داره.من خودمو میگم میبینی یکی میاد ایمان و اعتقاداتش خوب اما از لحاظ مادی و تحصیلات اوکی نیست حتی اگه خودم هم بخوام درموردش فکر کنم خانواده م اجازه نمیدن.اما در مقابلش میبینی یکی میاد با بهترین موقعیت اجتماعی و خانوادگی و وضع مالی اوکی اوکی اما اعتقاداتش میلنگه...اونوقت من زیر بار نمیرم...
منکه قید ازدواجو زدم اصلا جوون قابل اعتماد دور و برم نمیبینم...یه چیزایی میبینم و میشنوم ک دلم خونه بخدا.نمیدونم چی بگم جز اینکه خدا خوش کمکمون کنه

سلاااااااام .. خواهش میکنم .. انشالله که موفق باشید .. راستش گفتم شاید من رو به جا نیاورده باشید .. چون یه دفه ایجاد وبلاگ به سرم زد .. بهرحال من دعا میکنم انشالله یکی که هم مومن باشه و هم وضعیت مالی خوبی داشته باشه و سالم باشه خدا قسمت تون کنه .. حق دارید . سوای ایمان و پول ..باید کسی هم باشه که به دل بنشینه .

سولماز دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 12:56

سلام.
حال شما؟
چه خبر؟
چی بگم والا ....... به نظرم اگه یه کم فقط یه کم ازدواج آسون گرفته بشه اینقدر سن ازدواج بالا نمیره.

سلام ..
ممنون شکر خدا بد نیستم ..
بله واقعا .. متاسفانه سختی ازدواج برمیگرده به توقعات پسر و دختر . خدا کنه همه جوونا عاقبت بخیر بشند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.