دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

دلنوشته های من

حرفهایی که نمیشود زد!

سلام ... فعلا بعلت مشکلات بلاگفا از وبلاگ قبل موقتا اینجا هستم . امیدوارم دوستان رو همینجا مجددا زیارت کنم . دلم برای خیلی از دوستانم در بلاگفا باهاشون آشنا شدم تنگ شده . فعلا بعنوان اولین پست همین چند خط کافیه . راستی چرا کوراندو رو انتخاب کردم . این یک ماشین مسافرتیه که خیلی خوشم اومده . ممکنه وضع مالی ام خوب بشه یکی بخرم . هرچند رانندگی هم بلد نیستم .. . تصویرش رو اینجا قرار میدم




نظرات 2 + ارسال نظر
دریا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 23:47 http://ashti-2.blogfa.com

سلام به داداش مجیدم

حال و احوالت چطوره؟ سلامتی ان شالله

ممنون که بهم خبر دادی بیام اینجا

خیلی دلم تنگ شده بود... خیلییییییییییییییییییییییییییی

راستی کوچولو چطوره؟ مهد کودک شده خونه ات؟

کار خوبی کردی ار بلاگفا رفتی

شاید منم بیام همین جا و از اول شروع کنم

سلام دریا خانم .. ممنون .. شکر خدا حالم خوبه
خواهش میکنم .. به سولماز خانم گفتم اگه ادرس داره از شما ادرس جدیدمو بهتون بده که گویا متاسفانه ایشون هم خبری از شما نداشتند
کوچولو که بچه هاش گرما تلف کرد همه مردند ..
الان خودش هم توی حیاطه ..
کار خوبی می کنید بلاگفا هیچی اش حساب و کتاب نداره.

سولماز جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 19:00

سلام سلام.
من اومدم.
مبارکه ....... امیدوارم بلاگفا هم زودتر درست بشه.

سلاااااااااااااام .. بسیار خوش آمدید
انشالله ..
حالا شما هم تشریف بیارید اینجا وبلاگ بزنید تا بلاگفا هم درست بشه ..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.